Музична освіта в Ізраїлі: історичний, теоретичний та методичний аспекти

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24195/artstudies.2023-2.2

Ключові слова:

музична освіта, порівняльна педагогіка, педагогічні технології, методи музикального навчання, вокально-педагогічна технологія, вокальна методика.

Анотація

Музичне мистецтво має велику вагу, оскільки воно спрямоване на формування людської особистості, почуттів, емоцій та естетичної свідомості. Музика надає значні можливості для культурної дипломатії, взаємодії між країнами та народами в галузі культури, мистецтва й освіти. Тому, актуальним стає вивчення нових зразків педагогічного досвіду в Україні та Ізраїлі, з метою його впровадження в освітній процес обох країн. Стаття присвячена аналізу проблем музичної освіти та виховання в Ізраїлі. Розглядаються історичні передумови становлення та розвитку державної системи освіти, підвалини теорії й практики музичного навчання та виховання в Ізраїлі. Висвітлюються досягнення ізраїльської національної системи музичної освіти, у якій вдало вирішуються проблеми музичного навчання та виховання. Досліджуються нові музично – педагогічні технології та методи такі, як «музичні дзеркала», «пластичне інтонування», «музичні пантоміми», «співи у потоці», «кросстильове» вокальне навчання та ін. Зазначені методи використовуються в музичній освіті студентів Єрусалимської академії музики і танцю, а також у вихованні дітей та юнацтва в дошкільних, загально освітніх та музичних закладах Ізраїлю.

Посилання

Антонюк, В. Г. (2007). Вокальна педагогіка (сольний спів). Київ. Віпол.

Bar-On, R. (2006). The Bar-On Model of Emotional- Social Intelligence (ESI). Psicothema, 18, 13-25.

Боришевський, М.Й. (2000) Національна самосвідомість у громадському становленні особистості. Київ. Беркут.

Elena Kirilova 2023 ) רופיצ , 30 апреля). [Відео]. You tube https://www.youtube.com/watch?v=IdGmBb3z0TA&t=6s

Israel Ministry of Education. Musica: Tochnit Limudim LebBeyt HaSefer HaYesody https://meyda.education.gov.il/files/Curriculum/music1-6.pdf

Israel Philharmonic Orchestra, “The IPO for Kids” https://www.ipo.co.il/en/the-childrens-philharmonic/

Методика «Музыкальные зеркала» - Проф. Вероника Коэн (2018, 11 июня). [Відео]. Youtube https://www.youtube.com/watchv=I0ZkB0sdr7U&t=2s

Ovcharenko, N., Samoilenko, O., Moskva, O. & Chebotarenko, O. (2020) Innovative Technologies in Vocal Training: Technological Culture Formation of Future Musical Art Teachers. 9 (3), 115-126. DOI: 10.7596/taksad.v9i3.2729

Piaget ,J. & Inhelder, B. (1969) The Psychology of the child. Basic Books, New York.

Сисоєва, С. О. (2011) Інтерактивні технології навчання дорослих. Київ. ЕКМО.

Schanzer, L. (2003). My voice is me. Tel – Aviv. Hellinger Initiatives. [Hebrew]

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-20

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 1. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МИСТЕЦЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ