Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Південноукраїнські мистецькі студії
Головна
Поточний випуск
Про журнал
Мета та завдання
Порядок рецензування статей
Положення про конфіденційність
Етичні норми
Політика відкритого доступу
Авторам
Умови публікацій
Вимоги до оформлення статей
Приклад оформлення статті
Редакційна колегія
Архіви
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 3 (2024): Південноукраїнські мистецькі студії
№ 3 (2024): Південноукраїнські мистецькі студії
DOI:
https://doi.org/10.24195/artstudies.2024-3
Опубліковано:
2024-12-05
Весь випуск
Завантажити номер одним файлом
РОЗДІЛ 1. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МИСТЕЦЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ
Особливості підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва до формування художньо- естетичних уподобань учнів мистецьких шкіл
Наталія Віталіївна Ашихміна, Лі Юйци
7-11
PDF
Драмогерменевтичний досвід майбутніх викладачів вокалу: методологія і методика формування
Ван Чень
12-20
PDF
Методичне забезпечення процесу формування фактурно-стильових виконавських умінь студентів-піаністів
Ван Чєнь
21-28
PDF
Формування етнокультурної компетентності особистості на основі музики для ударних інструментів
Ді Тяньчао
29-34
PDF
Робота над художнім твором у навчальному процесі
Світлана Григорівна Крижевська
35-39
PDF
Пісня як засіб патріотичного виховання здобувачів закладів вищої освіти
Тетяна Володимирівна Потапчук, Ольга Миколаївна Черсак, Йосипівна Зваричук Жанна
40-45
PDF
Педагогічні умови і методи формування творчої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва
Сюй Ченьцзи
46-51
PDF
Педагогічні умови підготовки майбутніх викладачів фортепіано до роботи з учнями-початківцями на засадах мистецької інноватики
Сяо Гуйян
52-58
PDF
Сутність і структура інтерпретаційної компетентності майбутніх викладачів вокалу
Тан Сай
59-65
PDF
Художньо-полілогічні уміння в ансамблевому музикуванні: структурна характеристика
Ян Ханьжи
66-74
PDF (English)
Готовність майбутнього вчителя музичного мистецтва до використання модерністської музики в освітньому процесі
Хуан Ятін
75-81
PDF
Сутність поняття «вокальна культура» та художньо-педагогічний потенціал європейського вокального мистецтва у її формуванні в здобувачів освітнього рівня «бакалавр»
Ян Пенфей, Наталя Георгіївна Кьон
82-88
PDF
РОЗДІЛ 2. МОДЕРНІ ПОШУКИ У ПРОСТОРІ МИСТЕЦТВА
Тілесність як концепт виразності в музичному та хореографічному мистецтві
Ірина Іванівна Герц, Галина Юріївна Ніколаї
89-95
PDF
Звуковий ландшафт балету «Mariupol» Івана Гаркуши та Владислава Детюченка
Вероніка Михайлівна Зінченко-Гоцуляк
96-99
PDF
«Образ коханої» Михайла Вериківського у контексті проблеми камерно-вокальної циклічності
Тетяна Володимирівна Мартинюк
100-108
PDF
Категорія емоційності у сучасному фортепіанному виконавстві
Олена Рудольфівна Новська
109-114
PDF
Світлана Безпала: біографічний портрет композиторки Чернігівського регіону (кінець ХХ – перша чверть ХХІ століття)
Ірина Олександрівна Цепух
115-125
PDF
Інтерпретація творів у стилі модерн як проблема підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва
Сергій Васильович Шип, Му Сюецзяо
126-134
PDF
Перекладення симфонії-балету «Зелені святки» Віталія Губаренка як форма оновлення творчого проєкту
Ольга Костянтинівна Щербакова
135-140
PDF
РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ВІЗУАЛЬНИХ МИСТЕЦТВ
Синтез мистецтв у християнському храмі України-Руси
Ольга Володимирівна Гулей
141-146
PDF
Сучасна творчість студентів художньо-графічного факультету університету Ушинського: роль пленерного досвіду та натхнення від природи у становленні художників-педагогів
Ольга Олександрівна Котова, Анна Іванівна Носенко, Стелла Дмитрівна Мунтян
147-155
PDF
Чи варто пояснювати візуальне мистецтво
Андрій Михайлович Никифоров
156-162
PDF
Мова
English
Українська
logo